Editura Litera sarbatoreste 50 000 000 de carti pe 23 septembrie

 Astazi o sa va  vorbesc despre ceva mai special si mai exact de editura Litera in casa careia e mare sarbatoare mare.

Aceasta editura e foarte cunoscuta de romani mai ales ca de 31 de ani aduce in casele romanilor cele mai noi, bune  si frumoase carti din toate domeniile si pentru toate varstele.Si asta nu e deloc putin.

Timp de cinci zile, mai exact intre 23 si 27 septembrie acest lucru este sarbatorit pe site de editura,cu multe surprize , reduceri si cadouri.Vor fi reduceri substantiale chiar de 90 % la peste 2 500 de titluri la diferite tipuri de carti, de exemplu beletristica, bestselleuri, noutati, fictiune, cultura generala , non fictiune, dezvoltare persoanla , e book-uri carti pentru copii si carti pentru adolescenti.Acestea fiind zise e momentul perfect pentru o comanda pe site-ul Litera pentru a ne bucura impreuna de sarbatorirea celor 31 de ani de carti aduse in casele romanilor.

 De asemenea la comenzile de peste 99 de lei se beneficiaza de transport gratuit si o carte bestseller cadou "Respiratie in doi" de Nicholas Sparks. Aceasta carte e o carte speciala, pulicata in premiera in Romania iar celebrul autor are 100 de milioane exemplare vandute in peste 50 de limbi, si asta doar pentru clientii editurei Litera intre 23-27 septembrie 2020.

Toate acestea eu zic ca sunt un moment propice sa actionam si sa dam o comanda pe litera.ro. De asemenea eu zic vedeti ofertele de catalog si sa va convingeti de oferte.

Eu una deja mi-am facut un wishlist cu carti pe care vroiam sa le citesc si acum e timpul propice sa profit de oferta. Imi doresc sa citesc :

-Pacienta tacuta de Alex Michaelides

-Povestea mea de Michelle Obana....am auzit foarte multe despre aceasta carte si chiar imi doream foarte mult sa o citesc

-Un bilet catre Paris de Jojo Moyes

-Curajul de a nu fi pe placul celorlalti de Ichiro Kishimi ,Fumikate Koga

-De ce eu, de ce asa, de ce acum de Robin Norwood

Si pentru ca sunt fan Irina Binder imi doresc sa citesc si Pana la sfarsit.



                                          

Sper ca v-am fost de folos si v-am inspirat ...mai ramane sa aruncati un ochi pe site sa va convingeti de reduceri.

Comentarii