Perie rotativa BaByllis Beliss 2033ROE, review

 Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs foarte util pentru orice doamna si domnisoara care tine la aspectul ei exterior, de o perie rotativa inovativa si usor de folosit de catre toti chiar si cei mai neindemanatice dintre noi.

Chiar daca de obicei cand vrem o coafura mai eleganta sau mai aparte apelam la coafor eu zic ca acum putem inlocui o vizita la coafor cu peria de par rotativa BaByliss Beliss 2033 ROE.Aceasta perie ne va ajuta enorm sa obtinem o coafura classy la noi acasa. Este un produs foarte convenabil, care ne va ajuta sa economisim timp atunci cand vrem sa aratam extraordinar.



Aceasta perie are 1000W ceea ce o face suficient de puternica pentru a ne usca si aranja parul in acelasi timp. Pe langa functia de uscare si coafare a parului peria are si functia de aer rece care ne ajuta sa fixam coafura chiar fara fixativ si de asemenea acest aer rece are si rolul de a preveni electrizarea la fel ca functia ionica. Da aceasta perie rotativa are si o functie ionica ce ne ajuta sa imblanzim parul si mai exact sa evitam electrizarea lui.Eu folosesc mereu aceasta functie si sunt foarte multumita de ea mai ales ca in mod normal am parul putin ondulat si obtin rezultate foarte bune la fel ca la salon din confortul casei mele.



Cu aceasta perie rotativa avem la dispozitie doua trepte de temperatura ce ne ajuta sa ne uscam si coafa parul.BaByliss recomanda prima treapa de temperatura pentru parul scurt si subtire iar a doua treapa pentru parul lung si mai gros.

 De asemenea peria are invelisul de ceramica ce ne ajuta sa ne pastram sanatatea parului protejandul de caldura. 

De asemenea capul rotativ de 50mm ne ajuta sa obtinem volumul dorit si buclele dorite la noi acasa. Aceasta ne ajuta sa ne intorcem varfurile spre exterior sau interior, eu una sunt adepta varfurilor intoarse spre exterior iar cu aceasta perie am obtinut si niste bucle naturale, lejere. De asemenea o functie importanta a acestei perii este ca se roteste si in interior cat si in exterior pentru a ne usura munca si a obtine coafuri versatile.



Eu sper ca am fost destul de explicita si v-am spus cat de utila poate fi o asemenea perie de par in casa oricarei doamen sau domnisoare si ne va ajuta sa economisim timp si bani si bonus ne vom alege si cu o coafura ca la salon.

Eu zic sa intrati si sa vede OFERTA ACTUALA si sa va convingeti!!

Comentarii