Cea mai buna pijama dama:sfaturi, recomandari

 De când cu pandemia de coronavirus am stat mai mult in casa sau cel putin asa este recomandat.. si de aceea eu spre exemplu am incercat sa imi iau haine confortabile pentru acasa. 

Uneori chiar daca stau in casa ma aranjez pentru starea mea de bine dar am si zile in care stau toata ziua in pijamale asa ca mi-am achizionat mai multe perechi de pijamale dar si haine confortabile ce pot fi purtate si in casa si nu numai.

Iar prietenii de pe maroko.ro au produse pentru toate gusturile si mai ales niste pijamale superbe despre care o sa va vorbesc si eu astazi.

Acum ca a venit frigul eu am ales niste pijamale cu maneca lunga si pantalon lung pentru ca sunt mai friguroasa....si am ales culoarea rosie ca sa ma binedispun dar si un model funny cu oite. Aceste pijamale merg foarte bine asortate cu niste papuci pufosi si caldurosi de diverse culori sau chiar ca cei din imagine. Pot sa va spun ca vin in marimile S,M,L,XL deci aveti de unde alege marimile. De asemenea materialul este foarte calitativ si lasa pielea sa respire fiind confectionate din bumbac si elastan. Si le gasiti AICI.


A doua pereche de pijamale pe care am ales sa v-o arat este o pijama cu pantaloni lungi si tricou, pentru cele care nu sunt asa friguroase. Tricoul este alb cu imprimeu cu MInnie Mouse foarte dragalas potrivit persoanelor cu varste intre 14 si 50 de ani iar pantalonii sunt deliciosi ca sa zic asa sunt rosii cu buline albe. De asemenea materialul este foarte bun iar pantalonii elastici deoarece sunt realizate din bumbac si elastan...si de asemenea eu am ales sa le port atat noaptea pentru un confort sporit cat si ziua pentru zilele acelea in care nu am chef sa port altceva sau pentru duminicile lenese. Si le gasiti AICI.






Iar a treia pereche de pijamale pe care vreau sa va o arat sunt niste pijamale cu maiou si pantaloni scurti pentru vara sau chiar si pentru acum iarna daca e foarte cald in casa. Ele sunt albe cu imprimeu de macarons si sunt foarte vesele si funny.Marimile variaza de XS la S si M. In schimb la aceste pijamale materialul difera si este unul mult mai delicat dar tot confortabil, mai exact, este satin. Si le gasiti AICI  la un super pret.








Ce nu v-am spus pana acum e ca la doua pijamale comandate aveti o reducere subtantiala si le puteti lua la 79 de lei ceea ce e mult mai mult decat ok. Eu zic sa aruncati un ochi pe siteul celor de la maroko.ro si sigur veti gasi pijamaua potrivita pentru dumneavoastra.
Sper sa va fie de folos si va doresc zile senine si nopti linistite alaturi de pijamalele de la maroko.ro

Comentarii